Consultanță de Marketing Digital sau Digital Marketing Consultancy
Ce este Marketingul Digital?
Este, în primul rând, promovarea în mediul online a unei afaceri, companii sau a unui produs. Strategia de marketing digital stabilește direcția afacerii dumneavoastră, o conectează cu publicul potrivit, o promovează, asigurând o creștere a vânzărilor, atragerea potențialilor clienți și fidelizarea clienților existenți.
Strategia de digital marketing se bazează pe analiza cantitativă, pe optimizare și promovare, conținut, acoperire online și includ optimizarea motoarelor de căutare (SEO), marketingul de conținut, e-mail marketing, publicitate etc. Marketingul digital:
– Studiază piața de activitate și stabilește obiectivele.
– Stabilește contactul și păstrează relația cu publicul țintă.
– Asigură prezența afacerii dumneavoastră în mediul online, fie că oferiți servicii sau vindeți produse, favorizându-i poziția în rezultatele prin motoarele de cautare.
– Analizează impactul strategiilor aplicate și actualizarea acesteia periodic pentru o vizibilitate cat mai bună.
– Evaluarea tipului de conținut care beneficiază de mai multă receptivitate din partea publicului.
– Monitorizarea rețelelor sociale și a platformelor utilizate de publicul țintă, utilizând servicii și instrumente de analiză.
Pe înțelesul tuturor, marketingul digital se referă la tehnicile de promovare a unui/produs/ site/ afacere prin intermediul canalelor Media Digitale. Mai pe scurt, este o modalitate virtuală de a-ți promova afacerea. În contextul în care aproape toată lumea are acces la canalele media digitale în orice moment, acestea sunt o sursă enormă de interacțiune socială prin care afacerile își promovează serviciile.
E-mail marketing este o tehnică a digital marketing care îi motivează pe utilizatori să se înscrie pentru a primi noutăți referitoare la serviciul preferat. O altă tehnică de marketing digital este display advertising sau publicitatea de pe internet, care constă în utilizarea bannerelor sau a imaginilor video, adwords etc. Această tehnică se referă la:
– Activități plătite de promovare, care generează profit.
– Activități de creare și distribuire a conținutului.
– Colectarea informațiilor și analiza acestora.
– Construirea relațiilor cu jurnaliști, blogeri sau utilizatori de rețele sociale.
– Expedierea de e-mail-uri în scop comercial.
– Interacțiunea prin intermediul dispozitivelor mobile etc.
Activitatea de marketing digital include de asemenea , activități SEO și SEM.
Get help with your design project
Answers and advice from people you want it from.